RE: [!!Mass Mail]Nabídka: řízený 3F usměrňovač

Sobota Únor 6 17:22:33 CET 2016

Tak usměrňovač již je pryč, zůstávají pouze konektory...

Zdravím
L. Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Kručinský Ladislav
Sent: Saturday, February 06, 2016 4:46 PM
To: HW
Subject: [!!Mass Mail]Nabídka: řízený 3F usměrňovač

Zdravíčko, kolezi.
Z jednoho nabíječe trakčních baterií mi tady zůstal modul 3F usměrňovače osazený třemi tyristory MCD 44-08 io8B:
http://pdf1.alldatasheet.com/datasheet-pdf/view/126023/IXYS/MCD44-08IO1B.html
na chladiči včetně ventilátoru.
Než ho nabídnu na Aukro nabízím zde za čokoládu Milka 250gr s celými lískovými oříšky + poštovné ;-) Fotky jsou zde:
http://lada.issa.cz/
Mám tam i baterkové konektory z jedné vyřazené UPS - kdysi se tady někdo po nich pídil. Tak jsou taky k mání.

Kručinský