Raspberry PI 2

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Únor 5 12:51:34 CET 2016

Většinou k tomu připojují i link s vysvětlením, že je to legální podle
nějakého rozsudku (snad Evropského soudního dvoru). Ale jak je to se
skutečnou legalitou vlastně nikdo neví.
Microsoft to v podstatě ignoruje, protože příjmy mu generují korporátní
multilicence, tam je opravdový zlatý důl. A nejspíš je jenom otázkou času,
kdy nějaká osekaná verze na doma bude úplně zadarmo a další funkčnost se
prostě bude online dokupovat nebo se bude řešit softwarem třetích stran.

Raspbian