Raspberry PI 2

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pátek Únor 5 06:59:27 CET 2016

Zdravim,

od leta ho mam - nahradil mi RPI jako mediacenter
musim uznat, ze je citelne sviznejsi. (samozrejme jsem zkousel i ruzne
'psi kusy' - komunikavce, reakce neporovnatelne rychlejsi)

nemel jsem moc casu odtehdy moc laborovat, ale uz mam nachystanou
'architekturu' RPI2 + 2x RPI
normalni rezim: media center + NAS server a print server +
webserver
experimentalni rezim: RPI a RIP2 experimentalni bastlici (vyvedeny GPIO
na stul), a posledni RPI ma nachystane mistecko v sasi 4koloveho robota
(v procesu stavby) nebo v krmitku jako fotopast na ptaky (chybi jeste
baterypack a nepromokava sksrinka)

:)

   Sam