Re: Vyhřívání tlačítka

Halen halen na seznam.cz
Čtvrtek Únor 4 20:54:57 CET 2016

Takže resumé...

po vysypání vnitřku sloupku silica gelem (silikonovým kočkolitem pro
kočky) tlačítko už týden "zázračně funguje"

Před tím jsem jej zkoušel vysoušet horkovzduchem a stříkat WD40 sprejem
a nic... to tlačítko je evidetně utěsněné jen z venkovní strany. Z
vnitřku se při stisknutí u venkovních pájecích kontaků dělaly bublinky...

Je předpoklad, že během léta silica gel opět zregeneruje (sloupky jsou
černé). Když ne, tak to budu časem zase řešit. Případně vysaju vysavačem
do čistého pytlíku a vysuším v troubě nebo na plechu na slunci.

Honza