Vodotesny vypinac

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Středa Únor 3 23:46:51 CET 2016

Pardon, Farnell to nemá. Výrobce je arcolectric.co.uk, mají to v
katalogu Lever switches. K páčkovému přepínači (jen typy s kulatou
kovovou páčkou) se dá koupit "cover" (ten z EPDM gumy). Kryt se
použije místo upevňovací matky a podložky a těsní těsnicí hranou proti
ploše panelu (vypínač je dobré ze zadní strany panelu mechanicky
zajistit proti pootočení). Píšou sice pouze IP67, ale mám vyzkoušené,
že je to spolehlivě dlouhodobě plně vodotěsné.

Aleš Procháska