Vodotesny vypinac

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Únor 3 11:02:48 CET 2016

Původní zpráva ze dne 3.2.2016 od Martin Locker:

> potřebuji realizovat spínač pro zařízení umístěné pod vodou. Napadlo
> mě použít jazýčkový kontakt a přes stěnu ho zvenčí ovládat pohybem
> permanentního magnetu. Po zapnutí by ho překlenul fet řízený z mcu.
> Ten by také mohl jeho rozepnutím celé zařízení vypnout. Neexistuje
> něco podobného už hotové? Nevím jak bych to hlavně mechanicky
> rozumně realizoval.

Kdysi jsem tohle řešil pro jednoho známého, který se rozhodl, že si
vyrobí vodotěsnou baterku pro potápění. Spínalo to výkonnou halogenku.
Dal jsem tam hallův senzor a FET. To bylo uvnitř. A venku byl posuvný
magnet.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem