Re: co to dělá?

Jan Smrz jan.smrz na email.cz
Pondělí Únor 1 15:39:47 CET 2016

To mi pripomina, ze kdyz jsem si minuly tyden hral s TV rozvody v dome, tak mi
bylo divne, ze kdyz jsem se pri sroubovani F konektoru oprel loktem o topeni,
tak me na ruce neco "simralo".
Na koaxu jsem nameril okolo 110V a ukazalo se, ze se tam dostava z antenniho
konektoru u nasi 2 roky stare TV Samsung.

J.S.,