TCP/IP server
Martin Záruba
swz na volny.cz
Pondělí Únor 1 08:09:39 CET 2016
Ještě nemohu přijít na jeden problém: Jakmile se naváže spojení, nový
socket čeká pomocí .WaitingData, zda něco přišlo a pak něco dělá. Jak
ale poznat, že klient ukončil spojení?
Martin Záruba
Dne 30.1.2016 v 23:14 Tomáš Mazouch napsal(a):
> Dne 30.1.2016 v 20:19 Martin Záruba napsal(a):
>> Poraďte, kde dělám chybu prosím. V programu mám TCP/IP klienta
>> udělaného takto: (snažil jsem se vypustit vše nepodstatné)
>> Socket := TTCPBlockSocket.Create;
>> Socket.Connect('IPadresa', 'IPPort');
>> takto komunikace funguje bez problémů. Potřeboval jsem ale, aby
>> program běžel v režimu server. Udělal jsem to takto:
>>
>> Socket := TTCPBlockSocket.Create;
>> Socket.setLinger(true,1000);
>> Socket.Bind('0.0.0.0','IPPort');
>> Socket.Listen;
>> port se otevře, ale nic to nechce přenášet. Kde je chyba?
>>
> Jakmile je poslouchajici socket citelny (tzn. nekdo se pripojil), je
> treba na nej zavolat accept, cimz se vytvori novy socket a pres ten se
> komunikuje. Ten puvodni ceka na dalsi spojeni.
>
> TomM
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
---
Tato zpráva byla zkontrolována na viry programem Avast Antivirus.
https://www.avast.com/antivirus
Další informace o konferenci Hw-list