RE: elektroměr, počet impulzů

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Prosinec 30 22:31:11 CET 2016

Vše je o lidech. Já tam mám přimagnetovanou komunikační hlavu vlastní výroby (3D výtisk) a když je odečet, nechávám tam lísteček, že prosím po odečtu vrátit moji hlavu na místo. Funguje to naprosto bezproblémově, dokonce je nasazená zcela správně (to optické rozhraní je totiž pkně blbě vymyšlené, protože hlavu lze libovolně natočit a pak komunikace nefunguje).

Jakub Šerých

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan 'yanek' Bortl
Sent: Friday, December 30, 2016 7:31 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: elektroměr, počet impulzů

Ahoj Petre,
jestli chces udelat to co myslim, ze chces, tak budou CEZaci skakat metr vysoko :-(

S0 pripojeni dovoli pres jakysi zbytecny a drahy bazmek a davani cehokoliv na elektromer berou jako cizi zarizeni v merene casti

Aspon to mi rikal soused cezak :-(

"rozumne" reseni je bud sve proudove trafo ve svem rozvadeci a merit si to po svem, nebo druhy elektromer rovnez ve svem rozvadeci

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] yanek. cz> http://yanek.cz/ | jabber: yanek [at] mitranet. cz