Re: elektroměr, počet impulzů

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Prosinec 30 19:54:26 CET 2016

Ahoj Yanku,

ano, chci snímat blikání led. Mechanicky to mám vymyšlené tak, že
elektroměry mají železný kroužek pro magnety infračidla automatického
odečtu. Blikací led je od toho kroužku asi 3cm.  Tj pásek plošňáku s
fototranzistorem na jednom konci a magnetem na druhém konci řeší
situaci. Kouskem kablíku přes nedoléhající dvířka elektroměrné části do
vedlejšího bloku, kde jsou jističe už v neplombované části.

takže to bude normálně sundávací a do elektroměrů ani skříně nebudu
naprosto nijak zasahovat. Nevím co by jim na tom mělo vadit, zvlášť když
tam ta ledka je přesně k tomuto účelu.

Tady někdo v konferenci psal, že snímá elektroměr přes infra port, tj
musí mít nějaký bazmek přimagnetován přesně na tom samém kroužku.

Máte někdo zkušenost, jestli by s tím čez mohl mít problém?

Petr