Cidlo CO2

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Prosinec 29 19:49:11 CET 2016

No to by v podstate odpovidalo tomu co se deje u nas v baraku.

Panelak je v podstate jeden velkej komin - jednak sachtou schodiste a
dale pak odtahem digestorema. Od toho se vsechno odviji.

Resilo se to u nas pred casem - kdybych to nevidel tak neverim - v
prizemi jsou osazeny mezidvere z obou vestibulu od hlavnich vchodu.
Jelikoz jsou vicemene k vzteku - kdyz mate plne ruce - tak se dohodlo,
ze je vysadime. Vydrzelo to asi tyden nez se udelalo prihodne pocasi a
prilitli sousedi z osmeho patra, ze je tam vsude voda - ze tece z
vytahove sachty a vodu maji i v digestorich. Cele to bylo jen od toho,
ze si nekdo na pul hodky otevrel dvere dole (neco stehoval ze sklepa).
Podle vseho nastal silnej kominovej efekt s tim, ze nahore zrejme kvuli
nejakemu tepelnemu nebo RH rozdilu se dosahlo rosneho bodu a vse se
zacalo srazet v te sachte. Tak uz zase ty dvere mame.

Ten krbovej efekt je evidentni v nasem druhem patre. Bohuzel uplne
zavrit ty odtahy proste nejde.

RV