Cidlo CO2

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 29 17:44:24 CET 2016

Mně zase není jasné, jak to dělají ostatní. Psal jste, že bydlíte v
paneláku.
A tam zřejmě bydlí i další lidi. Vy máte obrovská akvárka a ještě odpaříte
5l vody zvlhčovačem, a stejně máte problém.
Dá se předpokládat, že ostatní (minimálně ne všichni) tolik akvárií nemají.
Tak buď jste extrémně citlivý, nebo ti ostatní už jsou mrtví.

PL