VMware licence

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Prosinec 29 11:48:05 CET 2016

No tak to jsem rad...chapal jsem to presne jak pisete - jen me mate ta
licence co tam ted mam, ale je mozne ze pise jen, ze bezi na jednom CPU.

Je ted docela dobra doba - da se poskladat hodne slusnej server (opravdu
znackovej server - dual napajeni, 2x NIC, IPMI, raid radic SAS/SATA) za
prakticky mene penez nez trochu lepsi pocitac. Navic to uz i nezere - ty
CPU co tam mam jsou fakt hodne slusny a maji pritom TDP 40W:
http://www.cpu-world.com/CPUs/Xeon/Intel-Xeon%20L5630%20-%20AT80614005484AA%20(BX80614L5630).html

Sada 24GB RAM za 900Kc a vyse uvedeny procesor za 300Kc - pritom je to 6
let stary.

Vcera se mi podarilo navic koupit za 1700Kc opravu paradni radic PERC
H700 (vcetne kabelaze a baterie) - takze uz nejsem limitovan maximalni
kapacitou disku 2TB jako mel PERC 6i.

RV