Cidlo CO2

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Prosinec 29 10:43:27 CET 2016

to vim jen netusim co se v pripade plynu bere za castici - nektere plyny
jsou stabilni i jako atomy a nektere jen jako molekuly.

Dalsi vec je, ze netusim jak jsou definovany ty procenta - jsou to
objemova nebo pocty castic? Zrejme tedy skutecne pocty konkretnich
molekul. Tedy O2 je neco jineho nez O3.

RV