Cidlo CO2

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Prosinec 28 22:20:18 CET 2016

Merenim RH a vlastne i dalsich zalezitosti se zabyvam soustavne (cca
kazdych 90s) od roku 2004 a rozhodne mi nemusite vysvetlovat jake jsou
vztahy mezi abs. a rel. vlhkosti a jak spolu souvisi objem vody a
teplota pri 100% RH. Pocet mereni jen na mych stanicich jde k 12M.

Pouzivam od zacatku kombinovana digitalni cidla od Sensirionu a to prvni
je venku nonstop opravdu nepretrzite 12 let. Cidlum naprosto duveruju a
opakovane celkem spolehlive kazdorocne dosahuji +- stejna maxima a
minima. Navic jsem pred dvema lety pri prestavbe byl nucen mereni
prerusit tak jsem provedl srovnani toho prvniho cidla s uplne novym a
diference byla v ramci udavane tolerance a navic vicemene konstatni ve
velkem rozsahu.

Jelikoz doma me rozsah 80-100% naprosto nezajima - pri 70% RH se mi
srazi voda dole na okne - tak me presny vlasovy hydroskop opravdu nezajima.

RV