Cidlo CO2

Středa Prosinec 28 21:28:01 CET 2016

Ohledně větrání je nějaká norma, která vyžaduje tuto velkou výměnu
vzduchu. Jenže platí pro kina, divadla, obchoďáky... a kdo se nechal
zblbnout a koupil si takhle výkonné větrání domů, pouští to na 10 minut
denně. Před mnoha lety se na netu prosazoval nějaký systém Jevan, teď
jsem to našel jako Pavan. Tvrdili že 5-7m3/hod úplně stačí.
http://www.pavan.cz/new/index.php?volba=princip