Powerbanka

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Úterý Prosinec 27 20:46:19 CET 2016

To mi připomíná situaci, když jsem kdysi jezdil za jedním zákazníkem
a cestou mezi baráky vyběhnul pes a skákal mi na auto a štekal, já

se snazil abych ho nepřejel, nebyl vidět, ale vypadal dost agresivně

a obcas se objevil v zornem poli pri vyskoku. Nejak jsem opatrne dojel,

a pak jsem se ptal co to je, a odpoved me rozsekla, ale to je takovy debilni

pes jednoho majitele a at si vubec nedelam starosti a jedu jak chci, ze

uz hrajou takovou hru, ze ho naprosto ignoruji a zatim se ho nikomu

nepodarilo prejet, asi jeste petkrat jsem byl opatrny a pak me to prestalo

bavit a jel jsem jako by tam nebyl a v pohode...... Ale dobry pocit jsem

z toho nemel....

Ale pravda auto je preci jen silnejsi nez kolo voditko pes a dat si nadrzku.

Zdenek Aster