Powerbanka

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Prosinec 27 20:03:11 CET 2016

Mám takový pocit už delší dobu, že se čím dál víc lidí při vyhodnocování
rizik řídí více než aktuální situací, statistikou, psychologií a dalšími
"pavědami". A to nejen študovaných, kteří tento přístup používají i při
tvořivé činnosti, ale i u téměř zvířátek. Jejich elementární logikou je -
pojišťovna případný průser zaplatí.

----- Původní zpráva -----
Od: "Radek Benedikt" <benedikt na lphard.cz>
natreny a ridici omezeni rychlosti moc nerikalo. Mimo obec, na prehledne a
volne silnici to rozbalil ale na neprehlednych castech/v obci jsem vetsiho
klidase nezazil. Tam kde to vetsina *censored* vali 70kou to vzal 30kou,
protoze za ten roh videt neni a 50ka je tam opravdu moc. Uz jsem tam u toho
rohu videl i ridice co to musel vzit okolo nasledujicího ostruvku v
protismeru..., jinak by tam zmasakroval tusim ze postaka,  a stejne tam
jezdi dal jak p***e.