Powerbanka

Karel M a8dtljb na gmail.com
Úterý Prosinec 27 11:03:28 CET 2016

Tak samozřejmě ta druhá věta o oktáviích byla z mé strany trochu provokace,
je mi jasné že je jich moc = moc agresivních řidičů v nich. Nicméně jsem
chtěl říci, že většinou cyklisti, chodci a sváteční řidiči nejsou ti
většinově nebezpeční (i když výjimky jsou). A co se týče těch oktávií,
nevím proč to lidi kupují, je to drahé, bez komfortu, stočené a krade se to
(a navíc to předjíždí va zatáčce.. :-) .
K.