Powerbanka

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Pondělí Prosinec 26 13:49:18 CET 2016

On Mon, Dec 26, 2016 at 01:27:43PM +0100, Pavel Hudecek wrote:
> Ale pochybuji, že se dá za jízdy na kole pohodlně vyndat z kapsy, rozbalit,
> podívat se, zabalit a dát zpátky:-)

Tak u "opravdových" cyklovýletníků jsem viděl na řídítkách takový mapový
držák, např:
https://www.velohanak.cz/cyklo/zefal-doomap-drzak-mapy-na-riditka/

Sám mam již letitý Garmin Oregon 300, tak nevím jak jsou na tom novější,
ale:
    * mám sice držák na řídítka, ale pokud se chci na něco podívat tak
      musím zastavit a na ten displejík brejlit zblízka, za jízdy je to
      většinou o ničem
    * mapy od Garminu jsou vektorové a překreslování při posouvání mapy
      je tragicky pomalé (možná je to u novějších typů lepší).
    * kvalita map v tom vektorovém formát je IMO nic moc ve srovnání
      třeba s mapami od Seznamu, které se mě osobně líbí hodně.

Já ten Garmin používám spíš jen jako tracker, výlet naplánovat na
papírové mapě nebo na notebooku na seznamových mapách a pak jenom tu
a tam na Garminu zkontrolovat kde odbočit. S větším displejem telefonu
nebo na tabletu si to plánování taky dovedu představit. Na Garminu
nikoliv, je to moc malé, nepohodlné. Jediné + Garminu je snad ta menší
energetická náročnost a pak mechanická odolnost.
--
Zito