Powerbanka

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Neděle Prosinec 25 19:46:41 CET 2016

Zapne vypínač a jediné co jde zapnout, je světlo - tam je ochrana odpojením
při 3V (to dělá ten modul s ochranou s TP4056 + dalšíma dvěma malýma
asfaltama - je to o něco dražší modul než ten jen s TP4056).

Pak po stisku tlačítka se zapne arduino, to nahodí mosfetový odpojovač,
současně s tím se zapne i měřáček a měnič na 5V.

Navíc to arduino je vykuchané - chybí mu stablík a ledka, takže žere jen pár
mA. To by se dalo vylepšit s knihovnou LowPower, ale nemám vyzkoušené, jak
moc by vadilo, že by se mosfet pomalu přivíral. A chtěl jsem to mít hotové
do vánoc.

----- Původní zpráva -----
Od: Vláďa Anděl

Teda do čeho všeho jde dát ardurino ... a nesežere to ardurino baterky dřív,
než z toho začnete nabíjet ten mobil? Taky jsem si dělal powerbanku. Už pár
let tady mám tišťák na druhou verzi, v té první jsem musel bliknout světlem,
aby se probudil měnič pro nabíjení mobilu. Nějak jsem předpokládal že na
datových drátech se po připojení k mobilu objeví nějaké napětí a nic tam
nebylo. Jsou tam paralelně dvě baterky 16850, nabíjí se to z počítače z USB.
Jediný problém je, že na jedno připojení se baterka 5 Ah nedá nabít úplně,
protože MCP73113 má nějaké časové omezení, které nejde vyřadit.

Anděl