Re: HCMOS hradlo jako vysílač RS422

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Prosinec 24 19:42:26 CET 2016

Na elektrika.cz by možná ani nedošlo na debatu o vhodnosti hřebíku,
protože ohnivá debata (tada debata - spíš snůška odsudků) by se
točila už jen kvůli tomu, že bez speciálních certifikátů a školení od
výrobce vůbec nemáte právo tu pojistku měnit, a že si na to máte
objednat certifikovaného odborníka, který to bude dělat podle projektu
(ten projekt se bude účtovat zvlášť).
Elektrika.cz je moc príma web. Jen se tam nesmí chodit v případě,
když se chcete něco dozvědět.
;-)

PL