Termoclanky k merakum

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Prosinec 24 17:10:59 CET 2016

Je to pro didaktické účely, takže ujeté měření nijak zvlášť nevadí, hlavně
že budou na grafu zuby podle složek.
A že chyba při měření teploty je běžně dost velká, to je vlastně taky
užitečný poznatek:-)

Nakonec jsem skončil u spásné myšlenky, že na levné sondy s textilní izolací
navlíknu silikonovou bužírku a do konce nacpu silikon pro koupelny.

PH

-----Původní zpráva-----
From: jurp
Tak kdyz uz vime nac to je, tak zkusime neco jineho.
Co tohle?
http://www.epristroje.cz/termoclanek_k-b_and_b_thermotechnik_teplotni_cidlo,_termoclanek_k_,_prumer_1.5_mm,_delka_175_mm-985993514-512325712-termoclanky-k/

Ohebny, hermeticky, relativne tenky.

Nizsi ceny ale necekejte. Standardni plastovky (plášťovky) se pohybuji
okolo 1000Kc.

Dale by sel pouzit i ten dratkovy, ale zavarit ho do smarstovacky s
lepidlem, co se pouziva na  vodotesne spoje. IPA s ni urcite nehne,
benzin si nejsem jisty, hlavně pri vyssi teplote.

K te tepelne vodivosti. Pokud by byl zasunut do kolony, asi ta chyba
bude skousnutelna. Nejhorsi je stav ponorit ho 10mm do kapaliny a
zbytek nic, nebo v pruvanu.

A pocitate s tim, ze v multimetrech to mereni je plus minus autobus?
Co jsem kdysi srovnaval, rozdil 3-4°C vuci kalibrovanemu pristroji
nebylo nic nenormalniho.