Termoclanky k merakum

jurp jurp na volny.cz
Sobota Prosinec 24 13:46:12 CET 2016

1) Zalezi pro jaky ucel a jaka cena.
    Napr.
    http://www.omegaeng.cz/ppt/pptsc.asp?ref=HSTC&Nav=tema02
    ale to se asi cenove nebude libit.

A opravdu trvate na mereni nizkych teplot pomoci termoclanku?
Ja vim, nekteri to pouzivaji, ale merit nekde kolem 30-40°C
cca 1.5mV je trochu ducharina.

2) Miniaturni verzi ma Farnell
http://cz.farnell.com/labfacility/im-k-pcb/socket-mini-pcb-t-c-type-k/dp/3810628

3) Jestli budu muset pristi tyden do prace, a nezapomenu,
    mohu zmerit rozmery.
    Tepelnou vodivosti myslite tau-rychlost odezvy? Tak tu jaksi
    cinan neudava. U klasickych plastovych D=3mm se udava
    ~3sec/64sec  voda/vzduch pro 90% merene hodnoty. Coz by tak
    i mohlo odpovidat tomu cinanovi.

JURP