Powerbanka

Sobota Prosinec 24 12:29:38 CET 2016

Já jsem si před pár lety koupil u číňana nabíječku na kličku. Až na bídné uložení
osiček a odfláknutých ozubených koleček funguje, nabil jsem si s ní tehdy starší
Nokii i kolega svůj iphone. Samozřejmě účinnost odpovídající - mobil nabitý, ruka
zemdlelá...

A co takhle zbastlit si nabíječku na dynamo, když už pojedete na těch kolech?
Používal by ji nejsilnější člen skupiny, aby moc neujížděl.

D.O.