Re: OT: Windows, zálohování

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Pátek Prosinec 23 23:13:16 CET 2016

Mám ověřeno že Veeam Endpoint Backup NEfunguje spolehlivě.

Na základě informace odsud jsem použil Veeam pro zálohování notebooků
před přechodem z W7 na W10.
Samozřejmě na jednom notebooku přechod nedopadl a následně nedopadl ani
pokus o obnovu.
Veeam nebyl schopen detekovat diskové oblasti které předtím sám zazálohoval.

Chápu že si platíme šejdíře (výrobci notebooků a microsoft), ale výsledek
je že neznám/nemám vyzkoušený postup na zálohování notebooků.

Na PC používám clonezillu, ale ta asi neodpovídá vysokým požadavkům
primární otázky.