Hadanka

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pátek Prosinec 23 21:07:27 CET 2016

Měli, eklektronky jsou taky zábavné. no a elektronkové Arduino, to by bylo něco.
Po válce v USA ivestovali obrovské úsilí do vývoje něčeho jako IO s
elektronikami.  Byly to dvě keramické destičky
s otvory, kde v dírách byly triodui a na površích destiček napařené
spoje a pasivní součástky.  Celé to pak bylo vve skle a ve vakuu.,
Takový elektronkový IO. No a s příchodem tranzistoru to všechno šlo do
háje.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW