RE: Windows, zálohování

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Pátek Prosinec 23 18:42:29 CET 2016

zkuste mrknout na http://www.aomeitech.com/aomei-backupper.html  .
utekl jsem k jejich zadarmo verzi od acronisu , ktery jsem platil. (zadarmo pouzitelna pro komercni pouziti)
podrobnosti jsem nezkoumal, ale maji i placenou verzi co umi dalsi veci.
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jindroush
Sent: Friday, December 23, 2016 5:21 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: OT: Windows, zálohování

Zdravím,
využívám trochu adminova povolení a ptám se: Jak zálohujete Windows?

Mám více disků s různými typy dat, které vyžadují různé zálohovací strategie, takže hledám složitější řešení než nejaký Cobian, a hlavně zcela bezobsluhové, tj. žádné externí disky a žonglování s nimi, ale nenašel jsem zatím.

Požadavky:
a) Záloha celého systémového disku, s obnovou i po úmrtí takového disku
b) Záloha adresáře, vždy střídání full backupu a inkrementálního, po novém full se inkrementální smažou. Ideálně s možností kopie full encrypted backupu na cloud podle mého výběru. Default jde na NAS (Synology)
c) Podrobné logování.

Acronis neumí c) a b) pouze na vlastní cloud, ale ne takto.
Novabackup neumí b), protože jejich způsob vyrábění backup jobů je na hlavu padlý ;)

Další návrhy, prosím?

Díky,
--
Jindroush <jindroush na seznam.cz>