Re: HCMOS hradlo jako vysílač RS422

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pátek Prosinec 23 16:26:52 CET 2016

Dovody pre RS422/485 chip su vyssia odolnost kvoli nizsim impedanciam,
odolnost voci prepolovanu, externemu napatiu, sktatu A/B/GND/Ucc...
Hradla mozno spadnu do kategorie "ale mne to (na stole) funguje"...
Neviem, ci ma zmysel setrit par drobnych na ozajstnom prevodniku...

Dodo

Dňa 23. 12. 2016 13:58 používateľ "Petr Labaj" <labaj na volny.cz> napísal: