ADMIN: Do konce roku volna diskuze

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pátek Prosinec 23 12:40:21 CET 2016

Zdravim vsechny p.t. cleny HWnews.

Preji vsem pekne svatky a klidne doziti (i zaziti) zbytku roku a preji
vsem, abychom se zde potkavali i cely pristi rok.

Konference ma nastavena jista pravidla a verim, ze nekteri diskuteri se
musi obcas drzet, aby se diskuze bezuzdne nerozjely.

Pokud tedy mate namety, temata a ja nevim o co vsechno (mimo bezne zamereni
konference) byste se chteli pobavit se cleny fora tak mate sanci. Treba se
pochlubit tim co vam prinesl Jezisek nebo co byste tam radi nasli.

A chte nechte musim extra poprat jedine (co vim) slecne v HWnews Sase, ze
to tady s nama chlapama tahne tak dlouho.

Vsem hodne zdravi a to dalsi uz prijde.

Radek Vicek

P.S. S politikou to ale neprehanejte. ;-)