Jak zprovoznit touchscreen na TFT displeji

Marek Coufal marouncz na gmail.com
Středa Prosinec 21 14:29:06 CET 2016

Sorry, ale omylem jsem zmáčnul enter, proto nové vlákno
Zdravím, omlouvám se, že tady na konferenci otravuji s arduinem, ale:

Nedávno jsem si koupil tento tft displej a shield k arduinu:

https://goo.gl/ELIFsD
https://goo.gl/zROvxJ

TFT displej, jako takový se mi daří zprovoznit s UTFT knihovnou. To je v
pohodě, ale když dojde na používání dotykové vrstvy,(UTOUCH knihovna) tak i
po kalibraci mi vždy, když zmáčku kdekoliv na displeji, tak mi to zmáčnuté
souřadnice vždy vyhodí:

X: -1
Y: -1

Nevíte, v čem je zakopanej pes, že to háže tyhle souřadnice?
Díky za každou pomoc.
Marek Coufal