pomoc s identifikací smd součástky

soteza soteza na soteza.cz
Úterý Prosinec 20 19:18:16 CET 2016

Zdarvím přítomné. Prosím, pomůžete mi někdo s identifikovací této smd
součástky? Dle mého se jedná o tranzistor, nicméně jsem hledal na netu
smd dle označení FR a našel jsem asi 20 součástek s různým použitím.
Některé sice mají 3 vývody, jiné 4(ty jsem rovnou eliminoval). Hlavně
netuším, co znamenají ty puntíky za FR a to J naležato. Snad nebude
vadit malá příloha. Je to z RFID čtečky někde kolem anténího vstupu, tak
bych to viděl na nějaký zesilovací tranzistor. Poradíte prosím?

MZ

---