Re: ESP8266-01 a anténa

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Prosinec 20 19:05:39 CET 2016

Esp-05 mám a skutečně je tam konektor přímo na pin. otázka je jaké
vlastnosti bude mít ten kousek vedení na plošňáku. Dovedu si představit,
že to simuluje ten PI článek jako v datasheetu.

Nicméně  délka přívodu je na 01 a 05 dost podobná, takže to zkuste a
uvidíte. Ostatně měřící prostředky na to, abyste byl schopen to změřit
asi nemáte (to byste se neptal).

Petr