Re: ESP8266-01 a anténa

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Prosinec 20 15:45:24 CET 2016

Podívejte se na ESP-05

to má přímo konektor k externí anténě. Pohledem zjistíte, že v ESP 01 je
anténa na plošňáku navázána přes nějaký smd kondenzátor. Takže U ESP 05
je konektor přímo připojen na pin ESP8266. Takže bych na Esp01 odletoval
ten kondenzátor a koax z antény navázal na  smd plošku. Otázka je kam
připojit stínění, ale jak se dívám, tak je tam ploška vedle antténího
pahýlu. Je na ní naletován krystal a (asi) černý smd kondenzátor.

Jestli to bude fungovat to nevím, nebude jednodušší sehnat tu ESP05?

Petr