Cinske SSR ?

mach.w na seznam.cz mach.w na seznam.cz
Pondělí Prosinec 19 15:42:16 CET 2016

Do vcerejska byla akce na eva.cz, meli dva kusy se slevou 35%  4490.

---------- Původní zpráva ----------
Od: jurp <jurp na volny.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 19. 12. 2016 15:22:36
Předmět: Re: Cinske SSR ?

"Sice taky poporuji radeji cechy, ale cena je cena. Berme ceny s DPH.
U gamy jste na 8177,-Kc, a to tam nemate TIG horak, coz je dalsich
~2600,- Kc u jimi doporuceneho, nebo ~1500,-Kc ten nejlevnejsi
z levnych. Takze horko tezko se vleze pod 10kKc.

Jinak proti tomu obchodu nic nemam, kolega tam nakupoval a byl
maximalne spokojeny s pristupem.

Apropo, kde se to podarilo koupit za tech 4500Kc?

JURP

Dne 19.12.2016 v 14:34 Vladimír napsal(a):
> Omlouvám se za troch ironie, ale já Vás obdivuju. Za podobnou cenu lze
> koupit kvalitní, vyzkoušenou svářečku Omicron, Alfa In, Kühtreiber či
> Fronius domácí provenience. Na e-shopu, který uvádím mají spoustu
> příslušenství, nadstandardní podmínky servisu a velmi slušné jednání.
> Viz http://www.svarecky-obchod.cz/akcni-sety-invertory?&idvyr=Omicron
> Já chtěl koupit tento
> set: http://www.svarecky-obchod.cz/akcni-sety-invertory/1979-gama-165-set-
kabely-16-3m-kukla-proteco-p600.htm
> Jaké bylo moje překvapení, když mi sami zavolali, že to už je výprodejní
> záležitost, a že mi pošlou novější Gama 166.
> A navíc mi bez nejmenších problémů vyměnili setovou kuklu za lepší typ s
> výměnnými baterkami s doplatkem cca 200,- Kč.
> Asi nepotřebují, abych jim dělal reklamu, ale s podobným přístupem jsem
> se v České kotlině doposud nesetkal.
>
> Vladimír

---