Cinske SSR ?

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pondělí Prosinec 19 15:39:46 CET 2016

JASIC ARC140  vlastnim. Kupovany u Chobolu na Slovensku. Zabezbecuju aj
servis. Mal som rozobraty. Velmi pekna konstrukcia, vseto vyviazane a
upevnene. Vacsie suciastky aj oliate asi niecim podobnym ako alkapren.
Prezil pad z 3m na beton. Okrem ohnuteho plechu sa mu nic nestalo.
Niektore "odporucane" ceske znacky maju psychycky problem s napajanim z
motorgeneratorov... a pri zhasnuti obluku a naraste napatia odlahceneho MG
odchadzaju. Potvrdene predajcami...

Dodo

Dňa 19. 12. 2016 13:27 používateľ <mach.w na seznam.cz> napísal: