Cinske SSR ?

Vladimír newlad na centrum.cz
Pondělí Prosinec 19 14:34:48 CET 2016

Omlouvám se za troch ironie, ale já Vás obdivuju. Za podobnou cenu lze
koupit kvalitní, vyzkoušenou svářečku Omicron, Alfa In, Kühtreiber či
Fronius domácí provenience. Na e-shopu, který uvádím mají spoustu
příslušenství, nadstandardní podmínky servisu a velmi slušné jednání.
Viz http://www.svarecky-obchod.cz/akcni-sety-invertory?&idvyr=Omicron
Já chtěl koupit tento set:
http://www.svarecky-obchod.cz/akcni-sety-invertory/1979-gama-165-set-kabely-16-3m-kukla-proteco-p600.htm
Jaké bylo moje překvapení, když mi sami zavolali, že to už je výprodejní
záležitost, a že mi pošlou novější Gama 166.
A navíc mi bez nejmenších problémů vyměnili setovou kuklu za lepší typ s
výměnnými baterkami s doplatkem cca 200,- Kč.
Asi nepotřebují, abych jim dělal reklamu, ale s podobným přístupem jsem
se v České kotlině doposud nesetkal.

Vladimír