RE: OT Nastavec na hadičku místo perlátoru

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Prosinec 19 10:56:35 CET 2016

Normálně v hobby marketech se dá koupit šroubovací kovový nástavec se správným závitem, aby se dala našroubovat klasická rychlospojka (samec nebo jak to pojmenovat). Jenom pozor, jestli se jedná o vnitřní nebo vnější závit toho perlátoru. Případně existuje univerzální Gardena, ale tu nedoporučuju, je to drahý a pořádně netěsní.