Re: Převodník RS232-USB

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Prosinec 18 20:46:40 CET 2016

Ne. Kdyby to bylo +-5V, tak to by bylo zlaté.
Ale u těch současných čínských převodníků je jenom tranzistorem
nebo HCMOS hradlem invertovaný výstup, takže skutečně jen 0 a 5V.

Co jsem viděl nějaká zapojení s CH340, tak ten chip má vyvedené
ven nějaké piny, kde kmitá obdélník. Tak se na to v "lepších" řešeních
snad dává kondenzátorový invertor, a pak je ten výstupní obvod
opět řešený jen tranzistorem, ale ten je opřený o nějaké mínus.
Jako třeba tady:
https://havel.mojeservery.cz/wp-content/uploads/2015/12/ARDUINO-CH340-USB-SERIAL-2015-1.png

PL