Vstupní signál pro PA zesilovač

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Neděle Prosinec 18 00:14:51 CET 2016

Fortissimo není nahlas, to je řev celého orchestru.

Zkuste nějakou novější klasiku se syntezátory nebo e-kytarama. Prostě
normální panoramatický mix pár nástrojů. Tyhle nástroje jedou v podstatě
pořád naplno, jenom se do výsledného mixu ztišují.

----- Původní zpráva -----
Od: "Jiri Foldyna" <jiri.f na foldynovi.cz>

nechci být za kazišuka, ale nějak se mi Váš výklad nezdá být v souladu s
praktickou zkušeností. Nechám teď stranou reprodukovaný zvuk, protože je
klidně možné, že jsem to zatím "nikdy neměl OK". Nicméně v kamenné opeře
si taky při fortissimech nemohu normálně tichým hlasem povídat se
sousedem, protože si nerozumíme. Takže Vaše vysvětlení "je jenom
hlasitý, že přitom slyšíte všecko okolo v podstatě normálně" mi
nesouhlasí s odposlechnutou realitou.