MECH: mig/mag napl CO2 spotreba ?

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Sobota Prosinec 17 16:12:44 CET 2016

ahoj.
tak jsem si koupil nutneho jeziska, za 13kkc u choboly v akci mig/mag co_cko komplet s lahvi 8l, vozikem atd.
kdyz jsem pripojoval plyn, tak byl regukcak nastavenej na max, coz jsem netusil a po otevreni lahve mi utikal plyn hadickou ktera vylitla i s paskou cca 5s, nez jsem bombu zavrel.
pak jsem redukcak priskrtil, podle meraku i prutokomeru na 10l/min, ale v lahvi uz bylo jen 50bar(nevim kolik bylo na startu) .
dostal jsem skoroprazdnou lahev(v akci), nebo mi to uteklo za tech par sekund na max. otevreni ?
zkusil jsem udelat par housenek 0,8mm dratem, cca do 50cm, ale jsem uz z 50bar na 30bar , tedy skoro na konci. konec srandy po 20min "prace" ?
napln je za cca 250kc.
je to tak spravne ?
jinak, nikdy jsem co_cko nemel,  mam invertor na elektrody, ale varim jen kdyz musim, protoze ta struska me pokazdy dostane .
ted zatim uplne nadseni, mel jsem si mig/mag koupit davno. po 5min jsem zavaril 10mm diru v 2mm plechu a to jeste skoro na stojaka :-).
dik za info.
tomik.
p.s. k tomu jsem pridal flexu s regulaci otacek, a nadseni pokracuje :-).