Re: Vstupní signál pro PA zesilovaè

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Prosinec 17 14:48:02 CET 2016

No to je IMHO nepochopeni to k cemu je to ktere urcene.

Muzikantskej zasik je zarizeni, ktere me ve spojenim s boxem vytvorit
pozadovany zvuk dle vule a libosti muzikanta. Nikde neni napsano a ani
to zdaleka neplati, ze tenhle aparat ma stejne kvalitne reprodukovat
nejaky hifi zaznam. Muzikantske aparaty pouzivaji naopak pro produkci
naprosto nepouzitelna repra a i ozvucnice. V podstate je muzikantovu
uplne jedno jestli ze zesiku lezou obdelniky, trojuhelniky ci jina
geopmetrie pokud to ve spojeni s boxem hraje tak jak potrebuje.

Naopak zarizeni pro reprodukci by melo pokud mozno bez zkresleni dostat
do vzduchu to same co znelo zvukari ve studiu pri michani zvuku.

Nemam pocit, ze by hifisti ve valne mire pouzivali elektronkovy zesilovace.

RV