Re: Vstupní signál pro PA zesilovač

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 15 16:09:34 CET 2016

 15.12.2016, 16:02:35

Co konkretne koupit, poradit neumim, neb se v oblasti nepohybuji.
Presto si dovoluji tvrdit, ze pro ozvucovani vetsich prostoru, je
prvoradym  parametrem citlivost reproduktoru. Pokud si dotycny
uvedomi, ze 3 dB v citlivosti znamenaji 2x vetsi vykon zesilova pro
totozny zvukovy vjem, je jasne ze treba 6dB rozdilu se navysenim
vykonu zesilova, kompenzuje uz tezko, a 9 dB ci dokonce 12 dB, je uz
prakticky neresitelne.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz