Mrznouci server

Tomáš Mádr ok2mtm na seznam.cz
Středa Prosinec 14 09:08:19 CET 2016

A není to jenom tím, že se někde něco při převozu vyklepalo? Tedy vytáhnout
karty a podobné věci a dát je zpět.

Nebo to dostalo tepelný šok a projevilo se pájení bez olova. Na to občas
stačí trvale běžící zařízení vypnout a nechat vychládnout.

Tomáš OK2MTM

---------- Původní zpráva ----------
Od: hwnews konference <hwnews na cncnet.info>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 14. 12. 2016 8:50:41
Předmět: Mrznouci server

"
Zdravim,

mame tu jeden 1U server, ktery bezel bez problemu asi ctyri roky v racku.
Ted ho prevezli nekam na pujceni a zrejme ho nekdo zkroutil a od te doby
zamrza...

Prohnal jsem ho testy pameti co jsou na linuxovem CD a pokazde bez problemu.
Nicmene pokud uz se mi podari doinstalovat nejaky system tak pak zamrza
naprosto nahodne a vicemene spolehlive. Zadna modra obrazovka - nic - proste
zmrzne obraz a konec - jedine hardreset.

Premyslim co jeste muzu otestovat aniz by musel bezet nejaky OS.

Konfigurace serveru je:

1xIntel Xeon 6-Core X5670 2,93GHz 12MB 6.40GT/s (Westmere)

6x8192 MB ECC Registered DDR3 RAM 2 Rank ATP (1x 8192 MB)

2x600 GB SAS II HGST 3,5" 15k

1xRiserkarta 1x PCI-E (x8)

1xAvago MegaRAID 9260-4i SAS2 4x interní

1xIndividuální konfigurace RAIDu (Quick Init)

1xSupermicro Motherboard X8DT3-F