Re: Jak nainstalovat nový BIOS do Lenovo G50-30 ??

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Prosinec 12 10:29:48 CET 2016

V dnesni dobe u aktualnich notebooku je potreba disketa? Neopravoval
jste nejakou vykopavku?
Notebooky a PC bezne umi nacist bios z USb flashky primo v biosu.
Tazatel ma ale problem, ze se do nej nemuze vubec dostat.

Martin Hanek