Vtirani stribra jeste jednou:-)

Neděle Prosinec 11 11:34:45 CET 2016

Po tom, co jsem v TME koupil normalni pastu, ktera se nedala pretavit
(neslila se)  a soucastky jsem po otreni sazel znova, tak bych i tohle
radsi koupil v Cine za zlomek ceny.
Na tu stribrnou ve videu mam dojem byl nejaky odkaz, kde se da koupit, ne?
Jinak mi to prijde jako pokus zajimave ale prakticky naprd.
Navic moderni tonery uz s rozpoustedly myslim nefungujou...