[OT] simulace pohybu mysi a joysticku
Libor Konečný
support na mikrovlny.cz
Sobota Prosinec 10 17:19:25 CET 2016
Jasne, pokud bych ten interpretujici program byl univerzalni a mohl byt
pouzity ve vsech pripadech, pak neni problem.
Ale problem je v tom, ze 2 USB zarizeni budou zprostredkovavat a zasilat
absolutni polohu obou kurzoru a na strane PC pujde pouzit jakykoliv
program uzivatele, kde moc vstupnich zarizeni na vyber moc neni.
Treba jednoduchy priklad: klasicka hra pro dva hrace, kde uzivatel muze
zvolit jen z velmi malo moznosti na vstupni zarizeni: keyboard, mouse,
joystick a absolutni data mu budou dodavane externe z tech usb
zarizeni, bez zpetne kontroly kde se aktualne kurzory nachazeji.
Keyboard je nepouzitelny, mouse je 100% zbyva jen joystick, nekdy i gamepad.
Jde mi ciste o druhe zarizeni, mys je jasna. Mozna by se mohl udelat
nejaky joystick mapper, ktery by to transformoval na relativni souradnice.
dotaz 2: je mozne nejak zpetne zjistit absolutni souradnice joysticku ?
Nebo si to kazdy program nastavuje na pocatecni hodnoty ?
LK
Dne 10.12.2016 16:27, Jindrich Fucik napsal(a):
> Myslím, že se tu díváš složitě na problém, který není složitý.
>
> co se týká myši, tak máme relativní ukazatele (myš) a absolutní (touh
> screen, světelné pero, track pad). Takže pokud sám programuješ to usb
> zařízení, tak z něj udělej touch screen a je to. Rovnou ti bude skákat
> po absolutních souřadnicích.
>
> Co se týká joysticku, tam se vrací nějaká relativní poloha [0,0]
> joystick uprostřed, [+1,0] joystick trochu nahoru, [+10,0] joystick
> víc nahoru [-20,0] joystick hodně dolů...
> Pak záleží, jak ho který program interpretuje, jestli jako absolutní
> polohu a nebo jako rlativní přírůstek.
>
> Pokud si ale píšeš sám jak interpretující soft a zároveň to usb
> zařízení, tak použin nějaký obecný HID a čti si heh hodnoty bez ohledu
> na to, jestli je to myš nebo joystick.
>
> Dne 10.12.2016 v 15:49 Libor Konečný napsal(a):
>> Zdravim pritomne programatory.
>>
>> Mel bych dotaz zda je mozne udelat pod windows nasledujici.
>> Jednalo by se o simulaci "pohybu" - skakani o nahodny interval kurzoru
>> mysi a yoysticku nebo gamepadu.
>>
>> Tedy vytvorit program, ktery by nahodne posilal souradnice a kurzor mysi
>> by se nepohyboval, ale skakal dle zaslanych souradnic.
>> Jsem presvedcen ze u mysi to na 100% pujde, ale jak ? Mam k dispozici
>> archaicke VS 2003 a processing.org. Na oboje jsem zacatecnik. VS2003
>> pouzivam jen na zpracovani souboru.
>>
>> Co je pro me uplna neznama je, zda to same pujde udelat i pro gamepad,
>> nebo pro joystick.
>>
>> Priklad: mam alplikaci ktera zobrazuje standardni plochu monitoru a dva
>> kurzory, jeden ziskava data z mysi a druhy z joysticku, data se budou
>> posilat pomoci 2x USB zarizeni. Tedy program bude testovat data z mysi a
>> joystickum a externi zarizeni USB se budou vydavat jako mouse a
>> joystick a budou posilat souradnice, ale nikoliv jako nejak draha,
>> nybrz 'nahodne'. Tedy prva muze byt [0,0] dalsi [10,200] atd..
>>
>> Potrebuji na tu plochu zobrazovat aktualni pozici obou kurzoru dle
>> zaslanych souradnic - dany kurzor musi presunout na dane misto po
>> prijeti USB paketu.
>>
>> V pripade informacni nouze mi staci jen informace, ze je to takto mozne,
>> pripadne odkaz na nejaky priklad.
>>
>>
>>
>> Dekuji za pripadne info.
>> LK
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>> _______________________________________________
>> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
>> Hw-list na list.hw.cz
>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
Další informace o konferenci Hw-list