OT: 3D tiskarna

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 8 19:23:12 CET 2016

Debata z mé strany nebyla jestli je lepší Prusa nebo Rebel, ale byla to
reakce
na to, když pan Lukeš napsal, že mu spadla čelist nad cenou nějaké exotické
tiskárny s nestandardním filamentem, a zvažoval jak to předělat na běžný
filament.

Tak jsem na to odpověděl, že za stejné peníze se dá koupit běžná tiskárna,
tedy běžná ve smyslu použití standardního a tedy levného filamentu.

Nákupy v rámci celní/DPH unie používám, ale neříkám tomu trik. Proč taky?

PL