OT: 3D tiskarna

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Prosinec 7 23:29:44 CET 2016

3D tiskárna na vytištění nějaké vázičky toho asi najezdí tolik, co frézka
za několik měsíců solidní práce. Tak třeba mně by bylo líto ojíždět několik
hodin frézku kvůli vytištění nějaké drobnosti. Navíc frézka bývá pomalejší,
díky setrvačným hmotám přiměřeně víc řve a žere.
Pro pokus asi dobré, pro rutinní tisky (podle mě) moc ne.

PL