OT: 3D tiskarna

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Prosinec 7 22:10:56 CET 2016

A jsou lineáry a kuličkové šrouby pro 3D tiskárnu to pravé?
I maličký 15mm lineár bude mít značnou setrvačnou hmotu, a pro mnohahodinové
rychle pohyby mi přijde kuličkový šroub skoro škoda.
Mechanické namáhání tam je minimální, a i nepodepřené tyče se dají
slušně zúhlovat.

Kvůli přenášení a necitlivosti na umístění by to chtělo externí
konstrukci ideálně ve
tvaru kostky, třeba svařenou s tenkých jeklů. Tam už hmotnost navíc nevadí.

A i kdyby to bylo ideálně vytištěno - bude výrobek ideální o po vychladnutí?

PL